Piškotki
Naše spletno mesto uporablja piškotke, s katerimi zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo in spremljanje statistike obiska. Z izbiro opcije »Nadaljuj« ali nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Tukaj si lahko preberete o politiki piškotkov in jih tudi izklopite.
 
Sporočila za javnost
Logotip DARS
Dizajn DarsGo
Fotogalerija
Videogalerija
Publikacije DARS
Informativne kampanje
Slovar cestnih izrazov
 

Odgovor na članek v Financah "Nejasna elektrifikacija predora Markovec"
25.1.2012


V članku z zgornjim naslovom, objavljenim v časniku Finance 23. januarja 2012, ki so ga povzeli tudi nekateri drugi mediji, so navedeni napačni podatki. Ne drži, da v DARS d.d. zahtevamo zgraditev dveh novih 110-kilovoltnih daljnovodov za napajanje predora Markovec, saj so bili daljnovodi zgrajeni že prej za potrebe prenosa in distribucije električne energije za obalno območje.

Za varen potek prometa bomo, tako kot v drugih avtocestnih predorih, vzpostavili priključitev na dve razdelilni transformatorski postaji (RTP 110/20 kV - Izola in Koper) ter z notranjo povezavo skozi predor na 20-kilovoltni napetosti zagotovili varno in neodvisno napajanje. Omogočena bo tudi vključitev prevoznega dizelskega agregata na pogonski centrali ob dalj časa trajajočih izrednih dogodkih.

Za omenjeni predor tako povsem zadostuje že zgrajeno distribucijsko omrežje, saj gre dejansko celo za tri daljnovode, ki so vključeni v to območje; dejstvo je namreč, da se z ustreznim stikalnim manevrom lahko napajamo tudi prek tretjega daljnovoda Divača–Buje, če bi se na posameznih ostalih daljnovodih ali stikališčih dogajalo kaj nepredvidenega.

Tudi predora Kastelec in Dekani na primorski avtocesti sta napajana z dveh strani, in sicer 110-kilovoltnega daljnovoda Divača–Kozina in navezave na predor Kastelec ter daljnovoda Divača–Koper z navezavo do predora Dekani. Napajanje je že zagotovljeno z dveh strani, zato tudi navedba v članku, da sta omenjena predora napajana zgolj iz enega 110-kilovoltnega daljnovoda, nikakor ne drži.

Ob koncu želimo glede navedbe v članku, da je »zahteva Darsa po vzpostavitvi še ene daljnovodne povezave zaradi zagotavljanja dveh virov napajanja predora Markovec povsem neumestna, predvsem pa pomeni neracionalno visok strošek« še enkrat poudariti, da v DARS d.d. ne načrtujemo razvoja in graditve 110-kilovoltnega distribucijskega omrežja za potrebe prenosa in distribucije električne energije, zato zaradi tega tudi ne bo nikakršnih stroškov.

Članek v Financah (23.1.2012)



Nazaj    Vse novice
PROMET
 
INFO
Če nam želite sporočiti vaše mnenje ali zastaviti vprašanje, vas prosimo, da to storite preko spodnjega obrazca. Vprašanje bomo posredovali pristojnim službam. Potrudili se bomo, da vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.

Spodaj vpišite vaše podatke:
* Ime in priimek:
Naslov:
Poštna št.:
Mesto:
* E-naslov:
Telefon:
* Zadeva:
* Prostor za sporočilo:
Priponka:
Dovoljena velikost datoteke je 10Mb.
Podatki, ki so označeni z *, so obvezni.
Prepiši kodo:
Pošlji
Zapri