Cilji in kakovost
Delujemo strateško, razmišljamo trajnostno.
Varnost in pretočnost
Zagotavljanje prometne varnosti, pretočnosti prometa in udobja za uporabnike na avtocestnem omrežju.
Poslovna stabilnost
Zagotovitev dolgoročno stabilnega poslovanja z uvajanjem vitkega poslovanje in implementacijo poslovne odličnosti.
Kompetentni zaposleni
Neprestana krepitev kompetentnosti zaposlenih. Oblikovanje ustvarjalnega, varnega in zanimivega delovnega okolja.
Politika sistema vodenja
Vodstvo in vsi zaposleni v družbi bomo s strokovnim in odgovornim opravljanjem svojega dela naredili vse, da bomo izpolnili zahteve in pričakovanja naših deležnikov: uporabnikov, lastnika, zaposlenih, okolja in druge zainteresirane javnosti. Naš poslovni uspeh je skrbno načrtovan, voden in nadzorovan. Zavezujemo se k neprestanemu izboljševanju vseh poslovnih procesov ter njihovemu neprekinjenemu poslovanju, s poudarkom na preventivnem delovanju.
Naš cilj je kakovostno, okoljsko in energetsko učinkovito delovanje ter zaposlenim, zunanjim izvajalcem ter uporabnikom varna, razpoložljiva in celovita storitev.
Uprava se zavezuje, da bo po svojih najboljših močeh in s svojim osebnim zgledom vztrajala doseči navedene cilje.
Politiko sistema vodenja uresničujemo na naslednji način:
-
z odgovornim odločanjem na podlagi konkretnih informacij in dejstev,
-
z vzpostavljanjem dobrih pogojev in odnosov vseh deležnikov znotraj in izven družbe,
-
s spodbujanjem proaktivnega delovanja s poudarkom na inovativnosti zaposlenih,
-
z upravljanjem prepoznanih tveganj in udejanjanjem zaznanih priložnosti,
-
s povečevanjem učinkovitosti rabe vseh vrst materialov in energije v celotnem življenjskem ciklu,
-
z zagotavljanjem neprekinjenosti poslovanja kritičnih informacijskih sistemov,
-
z doslednim spoštovanjem zakonodaje, drugih obvezujočih zahtev in razvojnih usmeritev,
-
z vzajemno koristnim sodelovanjem s partnerji in drugimi zunanjimi izvajalci,
-
s podpiranjem razvoja stroke in pridobivanjem novih znanj in veščin,
-
z aktivnim komuniciranjem znotraj družbe in z zunanjimi javnostmi,
-
z zavezanostjo preprečevanja poslabšanja zdravja zaposlenih in poškodb,
-
z vzpostavljanjem in doseganjem merljivih ciljev izboljšav na vseh področjih poslovanja,
-
pri nabavi izdelkov in storitev ter pri načrtovanju novih rešitev načrtno upoštevamo vse vidike poslovanja (okolje, energija, kakovost, varnost, ekonomika, varovanje informacij in neprekinjenosti poslovanja).