Medijsko središče
Povezani s pravočasnimi in relevantnimi informacijami.
Z 8. julijem začne obratovati cestninska postaja Krtina
Na obeh straneh priključka Krtina bosta delovali po dve cestninski stezi, ena kombinirana in druga kombinirano-hitra steza.
Pogosti uporabniki posameznih avtocestnih relacij (npr. dnevni migranti - prihod in odhod na delo) lahko plačujejo cestnino tudi s tako imenovano mesečno cestninsko karto; ta je namenjena uporabnikom vozil prvega ali drugega cestninskega razreda. Z vplačilom enkratnega mesečnega zneska cestnine (40-kratnik enkratnega prehoda cestninske postaje) je uporabnik upravičen do neomejenega števila voženj v koledarskem mesecu, na relaciji in z vozilom, kot je zapisano v DARS kartici - mesečni cestninski karti. Mesečna cestninska karta med Krtino in Ljubljano za prvi cestninski razred stane 5200 tolarjev.
Z izgradnjo cestninskih postaj na priključkih v neposredni bližini čelnih cestninskih postaj se zmanjšuje njihove obvoze brez plačila cestnine; ti odseki bodo tako za njihove uporabnike krajši, cestnina na njih pa bo bolj sledila načelu plačila po dejansko prevoženi razdalji. Dolgoročno, s ciljnim letom 2008, je v okviru razvoja slovenskega cestninskega sistema predvidena vzpostavitev elektronskega cestninjenja v prostem prometnem toku na celotnem slovenskem avtocestnem omrežju ter za vse kategorije vozil.
Nazaj
Pogosti uporabniki posameznih avtocestnih relacij (npr. dnevni migranti - prihod in odhod na delo) lahko plačujejo cestnino tudi s tako imenovano mesečno cestninsko karto; ta je namenjena uporabnikom vozil prvega ali drugega cestninskega razreda. Z vplačilom enkratnega mesečnega zneska cestnine (40-kratnik enkratnega prehoda cestninske postaje) je uporabnik upravičen do neomejenega števila voženj v koledarskem mesecu, na relaciji in z vozilom, kot je zapisano v DARS kartici - mesečni cestninski karti. Mesečna cestninska karta med Krtino in Ljubljano za prvi cestninski razred stane 5200 tolarjev.
Z izgradnjo cestninskih postaj na priključkih v neposredni bližini čelnih cestninskih postaj se zmanjšuje njihove obvoze brez plačila cestnine; ti odseki bodo tako za njihove uporabnike krajši, cestnina na njih pa bo bolj sledila načelu plačila po dejansko prevoženi razdalji. Dolgoročno, s ciljnim letom 2008, je v okviru razvoja slovenskega cestninskega sistema predvidena vzpostavitev elektronskega cestninjenja v prostem prometnem toku na celotnem slovenskem avtocestnem omrežju ter za vse kategorije vozil.