Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Nova uredba o cestnini za uporabo cestnega predora Karavanke

15.04.2003

Cestnina za uporabo cestnega predora Karavanke znaša od danes naprej za prvi cestninski razred 1.500 tolarjev oziroma 6,5 evra, za drugi cestninski razred 2.400 tolarjev oziroma 10,5 evra, za tretji cestninski razred 3.450 tolarjev oziroma 15 evrov in za četrti cestninski razred 5.200 tolarjev oziroma 22,5 evra. Neprenosljiva mesečna točkovna karta za prvi cestninski razred stane 5.000 tolarjev oziroma 21,5 evra, prenosljiva letna točkovna karta za prvi cestninski razred pa 13.500 tolarjev oziroma 58 EUR. Cenik cestnine v evrih je sedaj določen enotno za obe strani predora in je namenjen uporabnikom iz tujine, ki cestnino lahko plačajo tudi še z nekaterimi drugimi tujimi valutami, kot je to določeno s posebnim vladnim sklepom.

Največja razlika v primerjavi s preteklo ureditvijo cestninjenja predora Karavanke je v razvrščanju vozil v prvi cestninski razred, kamor sedaj sodijo vsa vozila, katerih največja dovoljena masa ne presega 3,5 t. Razvrščanje je prilagojeno avstrijskemu cestninjenju tovornega prometa po prevoženi razdalji, ki bo zajelo vsa vozila nad omenjeno mejno vrednostjo največje dovoljene mase.

Cestninske razrede, ki so bili na avstrijski strani spremenjeni zaradi prehoda s pavšalnega cestninjenja prometa tovornih vozil po avtocestah preko vinjet na cestninjenje po prevoženih razdaljah, in višino cestnine po posameznih cestninskih razredih je potrdila meddržavna komisija za cestni predor Karavanke. Tej odločitvi je DARS sledil z vsemi potrebnimi postopki za uskladitev cestninskih razredov in višine cestnine. Ti so obsegali pripravo natančnih izhodišč za izdelavo nove programske opreme za obračun cestnine ter oddajo tega naročila po postopku javnega naročila. Vzporedno s tem je pripravil osnutek uskladitve določil uredbe o cestnini za uporabo cestnega predora Karavanke. Programska oprema je bila koncem marca tega leta najprej preizkušena na eni in nato vgrajena na vse cestninske steze na cestninski postaji Hrušica, kar je bil predpogoj za zagotovitev njenega nemotenega delovanja pred bližnjimi prazničnimi dnevi s povečanim obsegom prometa.

Nazaj