Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Vlada sprejela lokacijski načrt za odsek Peračica-Podtabor

27.03.2003

Omenjeni avtocestni odsek kot del gorenjskega kraka avtoceste od predora Karavanke do Ljubljane (Kozarje) predstavlja nadaljevanje t.i. "karavanške" avtoceste A-11, ki se začenja v avtocestnem vozlišču pri Beljaku in se konča na meji med Avstrijo in Slovenijo v karavanškem predoru. Odsek se bo na zahodu navezal na odsek avtoceste Vrba - Črnivec (Peračica), za katerega je prostorska dokumentacija še v pripravi, na vzhodu pa na odsek Podtabor - Naklo, ki je trenutno v gradnji in bo dokončan ter predan prometu še v letošnjem letu.

Severni smerni pas avtoceste Peračica (Črnivec) - Podtabor bo potekal ob sedanji hitri cesti H1, za južni smerni pas avtoceste pa se bo uporabil sedanji koridor hitre ceste H1. Obstoječi viadukti Peračica, Ljubno, Lešnica in predor Ljubno na južni smerni polovici avtoceste se bodo ohranili do izgradnje severnega smernega pasu avtoceste. V drugi gradbeni fazi pa se bodo izvedle rekonstrukcije oziroma razširitve objektov na sedanji hitri cesti H1. Severni smerni pas je na območju prečkanja globeli Peračica in v predoru Ljubno vzporeden poteku južnega smernega pasu in od njega oddaljen za približno 40 metrov. Po izhodu iz predora Ljubno se bo severni smerni pas avtoceste približal južnemu smernemu pasu in v skupni potek z južnim smernim pasom prešel pri podvozu poljske poti na sredini Ljubenskega polja, nato pa se bo nadaljeval čez viadukt Lešnica in se priključil na odsek avtoceste Podtabor - Naklo. Projektirani normalni prečni profil znaša 27,70 m, vključuje pa 4 vozne pasove, 2 odstavna pasova, srednji ločilni pas, 2 robna pasova, 2 koritnici in 2 bermi. Avtocesta je projektirana s tehničnimi elementi, ki upoštevajo računsko hitrost 120 km/h. Na trasi avtoceste je načrtovana gradnja treh viaduktov, predora in podvoza na severnem smernem pasu, rekonstrukcija treh viaduktov, predora in podvoza na južnem smernem pasu ter deviacija makadamske poljske poti.

V postopku priprave lokacijskega načrta so bile proučevane hidrološke, geološke, prostorske, okoljske in druge razmere na območju, preko katerega poteka trasa avtoceste, prav tako pa tudi pripombe in predlogi lokalnih skupnosti. Javna razgrnitev osnutka lokacijskega načrta je potekala od 30. januarja do konca februarja 2002 v prostorih Občin Naklo in Radovljica ter v krajevni skupnosti Ljubno. V času javne razgrnitve so bile opravljene tudi javne obravnave razgrnjenih dokumentov.

Nazaj