Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Kako ravnati kot upravičenec do nadomestne vinjete ali uporabnik točkovne karte za predor Karavanke v trenutnih razmerah

16.03.2020

Zaradi izrednih razmer ob širjenju koronavirusa (Covid-19) smo danes, 16. marca 2020, ob 6. uri do nadaljnjega zaprli vse matične DarsGo servise in prodajna mesta vinjet po Sloveniji, z izjemo cestninske postaje Hrušica.

 

 

Do nadaljnjega so tako zaprti naslednji matični DarsGo servisi:

  • DarsGo servis Ljubljana na lokaciji Grič 54 v Ljubljani (zahodna ljubljanska obvoznica),
  • DarsGo servis Maribor na počivališču Maribor (smer Ljubljana),
  • DarsGo servis Obrežje na mejnem prehodu Obrežje (vstop v državo),
  • DarsGo servis Fernetiči na mejnem prehodu Fernetiči (vstop v državo),
  • DarsGo servis Gruškovje na mejnem prehodu Gruškovje (vstop v državo).

 

Vozniki, ki so upravičeni do nadomestne vinjete (zamenjava vetrobranskega stekla, oddaja vozila v razgradnjo, zamenjava vozila v garancijski dobi), zaradi zaprtih cestninskih uporabniških točk trenutno ne morejo pridobiti nadomestne vinjete.

Zato jim svetujemo, naj sami kupijo nadomestno vinjeto in nato zahtevajo vračilo denarja za nakup nadomestne vinjete. Obrazec za povračilo vrednosti nakupa nadomestne vinjete in vsa potrebna navodila so na naši spletni strani. Dars bo upošteval tudi zahtevke, ki bodo zaradi trenutne situacije v zvezi s koronavirusom oddani po zakonskem roku 30 dni.

Kdor se ne bo odločil za nakup nove vinjete, naj ima odstranjeno vinjeto s pripadajočo dokumentacijo s seboj v avtomobilu, v primeru da bi ga ustavili cestninski nadzorniki. Izjeme pri obravnavi voznikov, ki so upravičeni do nadomestne vinjete, veljajo le za čas izrednih razmer zaradi koronavirusa.

 

Povračilo neporabljenih točk za predor Karavanke

Uporabnike, ki za prevoz skozi cestni predor Karavanke uporabljajo točkovno karto, obveščamo, da bomo zaradi izrednih razmer, povezanih z ukrepi za preprečevanje širjenja koronavirusa, omogočili povračilo neporabljenih točk na že kupljenih 14-točkovnih kartah.

Več informacij in zahtevek za povračilo neporabljenih točk najdete na tej povezavi

 

Uporabnike prosimo, da za vse dodatne informacije glede plačila cestnine, nakupa vinjet ali izdaje nadomestne vinjete pokličejo klicni center na telefonsko številko 01 518 8 350.


Hvala za razumevanje. 

Nazaj