Na vsebino

Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Pojasnilo o zaprtju štajerske avtoceste pri Blagovici

30.09.2022

Zaradi nejevolje številnih uporabnikov nad včerajšnjim dolgotrajnim postopkom odstranitve tovornjaka z zmrznjenim mesom pojasnjujemo, da v družbi DARS vse postopke odvažanja tovornih vozil, udeleženih v prometnih nesrečah, izpeljujemo po navodilih in dogovoru s policijo. Tako je bilo tudi v primeru včerajšnje nesreče tovornega vozila na štajerski avtocesti, kjer je zaradi živilskega tovora policija odredila, da bo za odvoz tovora s kraja nesreče poskrbela Inšpekcija za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin oziroma njen pogodbeni izvajalec. V nadaljevanju podajamo podrobnejše informacije o poteku dogodkov.

 

 

Včeraj ob 5.43 je na odseku štajerske avtoceste med Blagovico in predorom Podmilj v smeri Maribora osebno vozilo trčilo v levo varnostno ograjo ter obstalo na voznem in prehitevalnem pasu. Tovorno vozilo se je pri izogibanju trčenju z osebnim vozilom zaletelo v desno varnostno ograjo in se prevrnilo na bok.

 

DARS je takoj po prometni nesreči obvestil vse službe sistema za zaščito in reševanje, začel z obveščanjem uporabnikov s spremenljivo prometno signalizacijo in prek Prometnoinformacijskega centra ter prek pogodbenega izvajalca avtovleke začel s postopkom za odstranitev obeh vozil, udeleženih v prometni nesreči. Ko so gasilci in policisti izvedli vse nujne postopke, povezane z zavarovanjem kraja prometne nesreče in dokazov, je DARS dogodek na priključku Blagovica zavaroval s popolno zaporo in se lotil reševanja ujetih vozil v zapori. Ves čas zapore smo vozila preusmerjali na vzporedno cesto.

 

Ob 6.50 je na kraj prometne nesreče prispel Darsov pogodbeni izvajalec avtovleke, ki pa je lahko odpeljal le osebno vozilo, saj smo s strani policije dobili odredbo, da bo zaradi živilskega tovora na tovornjaku (zamrznjenega mesa) za odvoz tovora poskrbela Inšpekcija za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin. Ob 8.44 smo prejeli informacijo, da je inšpekcija za odvoz in uničenje mesa pooblastila podjetje Koto.

 

 

Med 11. in 14.02 uro je potekal pretovor in odvoz mesa, ki so ga opravila tri tovorna vozila podjetja Koto. V tem času smo v družbi DARS skupaj s policijo sprejeli odločitev, da bomo takoj po končanem odvozu tovora odprli en prometni pas, da bi čim hitreje sprostili promet po štajerski avtocesti v smeri Maribora. Tovornega vozila namreč ni bilo mogoče premakniti, da bi lahko sprostili dva pasova. Tako smo ob 14.05 odprli prehitevalni pas, odstranitev tovornega vozila pa preložili na nočni čas, ko je na avtocesti manj prometa.

 

Ob 21.45 smo ponovno zaprli avtocesto, dvignili in odpeljali vozilo ter začasno sanirali varnostno ograjo, odsek Blagovica–Trojane pa ponovno odprli ob 23.30.

 

 

Poudariti želimo, da se v družbi DARS ves čas trudimo, da bi bil promet na naših avtocestah in hitrih cestah čim bolj pretočen, je pa dejstvo, da je prometa vedno več in s tem narašča tudi število dogodkov, ki lahko vplivajo na slabšo pretočnost in jih ne moremo načrtovati vnaprej (kot so na primer prometne nesreče).

S tem namenom DARS v sodelovanju z drugimi službami in institucijami izvaja različne akcije, ki pripomorejo k večji prometni varnosti in spodbujanju vozniške kulture. S pomočjo portalov, polportalov, spremenljivih prometnih znakov in drugih kanalov voznike poleg obvestil o prometnih nesrečah, izrednih dogodkih in vzpostavitvi reševalnega pasu opozarjamo tudi na preventivno ravnanje (omejitve hitrosti, menjave pasov, upoštevanje varnostne razdalje, uporabo telefona med vožnjo, nevarnost alkohola ...).

Uporabnikom priporočamo, da se pravočasno pozanimajmo o razmerah v prometu. Prometne informacije so dosegljive v Prometno informacijskem centru na telefonski številki 1970, na brezplačnem avtomatskem odzivniku 080 22 44, prek spletne strani www.promet.si in prek brezplačne mobilne aplikacije Promet+.

 

Nazaj