Na vsebino

Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Druge ceste

V okviru Resolucije o nacionalnem programu razvoja prometa v Republiki Sloveniji za obdobje do leta 2030 je v okviru t.i. "podravskega cestnega kraka" načrtovana tudi gradnja oz. rekonstrukcija dvopasovne glavne ceste G1-2 Slovenska Bistrica - Ptuj - Ormož, v dolžini 37,2 km. Glede na umeščanje novogradnje v prostor bo celotna dolžina te dvopasovnice znašala 38 km. 

Družba DARS je maja 2007 predala prometu cestno povezavo med Hajdino in Ptujem. Novozgrajena cesta v dolžini 3.718 metrov, katere del je tudi 433 metrov dolg most čez Dravo, je ne le za Ptuj, temveč tudi za širše njegovo območje velika pridobitev, saj pomeni obvoznico prometno izjemno obremenjenega mestnega središča in hkrati navezavo na bodočo avtocesto A4 Slivnica – Gruškovje.

V okviru izgradnje odseka Hajdina – Ptuj je bilo rekonstruirane in dograjene tudi približno 200 metrov Puhove ceste, rekonstruiran pa je bil del Ormoške ceste v dolžini 430 metrov, zgrajena tri sodobna krožna križišča (Perutnina, Drava in Ormoška cesta), nadvoz, manjša mostova, prepusta in deviaciji cest (Belšakove ulice in Zagrebške ceste). Urejena je bila tudi celotna komunalna (regulacije vodotokov, meteorna kanalizacija, odvodnjavanje cest, zadrževalni bazeni idr.), energetska (javna razsvetljava, elektrovodi, strojne instalacije in oprema) in telekomunikacijska infrastruktura. Za zaščito bivalnega okolja pred hrupom je ob novozgrajeni cesti med krožnima križiščema Drava in Ormoška zgrajena aktivna protihrupna zaščita, na nekaterih stanovanjskih objektih ob cesti pa tudi pasivna protihrupna zaščita.

Nova cestna pridobitev ima na južnem delu do krožnega križišča Perutnina promet omejen le na motorna vozila, zato je zgrajena v prečnem profilu širine 9,5 metra oz. 10,7 metra in jo sestavljajo smerni vozišči, robna pasova in bankini. V nadaljevanju so cesti dodani tudi obojestranska hodnika za pešce in kolesarski stezi. V tem delu je cesta zgrajena v prečnem profilu širine 16,6 metra.

G2-105 Obvoznica Novo mesto


Odsek predstavlja novogradnjo glavne ceste G2-105 Novo mesto-Metlika in sicer kot obvoznico, ki je nadomestila staro cesto, ki je potekala po strogem mestnem jedru in ni več ustrezala prometu. Cesta je bila zgrajena v dveh etapah v skupni dolžini 3.000 m. 

I. etapa predstavlja preložitev regionalne ceste R3-651 v dolžini 800 m v Bučni vasi (predana prometu 10.11.1999; na trasi je zgrajen tudi večji viadukt dolžine 230 m).

II. etapa, ki je bila predana prometu 24.11.2001 pa predstavlja obvoznico od rondoja v Bučni vasi do mostu čez Krko, kjer se priključi na obstoječo glavno cesto. Del tega odseka od rondoja v Bučni vasi do novega rondoja v Ločni je bil, z izgradnjo v letu 2006 novega avtocestnega priključka Novo mesto vzhod in dela nove G1-105 od tega priključka do rondoja v Ločni, leta 2007 prekategoriziran in priključen regionalni cesti R3-651.