Na vsebino

Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Druge ceste

V okviru Resolucije o nacionalnem programu razvoja prometa v Republiki Sloveniji za obdobje do leta 2030 je v okviru t.i. "podravskega cestnega kraka" načrtovana tudi gradnja oz. rekonstrukcija dvopasovne glavne ceste G1-2 Slovenska Bistrica - Ptuj - Ormož, v dolžini 37,2 km. Glede na umeščanje novogradnje v prostor bo celotna dolžina te dvopasovnice znašala 38 km. 

Družba DARS je maja 2007 predala prometu cestno povezavo med Hajdino in Ptujem. Novozgrajena cesta v dolžini 3.718 metrov, katere del je tudi 433 metrov dolg most čez Dravo, je ne le za Ptuj, temveč tudi za širše njegovo območje velika pridobitev, saj pomeni obvoznico prometno izjemno obremenjenega mestnega središča in hkrati navezavo na bodočo avtocesto A4 Slivnica – Gruškovje.

V okviru izgradnje odseka Hajdina – Ptuj je bilo rekonstruirane in dograjene tudi približno 200 metrov Puhove ceste, rekonstruiran pa je bil del Ormoške ceste v dolžini 430 metrov, zgrajena tri sodobna krožna križišča (Perutnina, Drava in Ormoška cesta), nadvoz, manjša mostova, prepusta in deviaciji cest (Belšakove ulice in Zagrebške ceste). Urejena je bila tudi celotna komunalna (regulacije vodotokov, meteorna kanalizacija, odvodnjavanje cest, zadrževalni bazeni idr.), energetska (javna razsvetljava, elektrovodi, strojne instalacije in oprema) in telekomunikacijska infrastruktura. Za zaščito bivalnega okolja pred hrupom je ob novozgrajeni cesti med krožnima križiščema Drava in Ormoška zgrajena aktivna protihrupna zaščita, na nekaterih stanovanjskih objektih ob cesti pa tudi pasivna protihrupna zaščita.

Nova cestna pridobitev ima na južnem delu do krožnega križišča Perutnina promet omejen le na motorna vozila, zato je zgrajena v prečnem profilu širine 9,5 metra oz. 10,7 metra in jo sestavljajo smerni vozišči, robna pasova in bankini. V nadaljevanju so cesti dodani tudi obojestranska hodnika za pešce in kolesarski stezi. V tem delu je cesta zgrajena v prečnem profilu širine 16,6 metra.

Navezava na Mirnsko dolino


Tako imenovana cestna navezava na Mirnsko dolino sodi pod okrilje dolenjskega avtocestnega odseka Pluska-Ponikve. Omenjeno dvopasovno cesto v skupni olžini 1,6 kilometra upravljata oz. vzdržujeta, potem ko jo je DARS d.d. oktobra 2012 predal prometu, Direkcija RS za infrastrukturo in Občina Trebnje.

V okviru celotnega projekta cestne navezave na Mirnsko dolino so bili med drugim izvedeni:

  • viadukt dolžine 177 m, s kolesarsko stezo in hodnikom za pešce - izvennivojsko križanje železniške proge Trebnje–Sevnica in Ljubljana–Novo mesto ter Temenice;
  • nadvoz dolžine 94,15 m z obojestranskim pločnikom – izvennivojsko križanje železniške proge Trebnje–Sevnica;
  • podporni zid dolžine 63 m ob deviaciji 1-9 in armirana zemljina v dolžini 26 m;
  • deviacije regionalnih in lokalnih cest v skupni dolžini 1,7 km;
  • hodniki za pešce v dolžini približno 1,6 km (ob deviaciji 1-8 enostranski, ob deviaciji 1-9, 1-10, 1-11 dvostranski);
  • dve avtobusni postajališči;
  • ureditev dveh krožišč in
  • javna razsvetljava.