}

Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Cilji in kakovost

Delujemo strateško, razmišljamo trajnostno.

Varnost in pretočnost

Zagotavljanje prometne varnosti, pretočnosti prometa in udobja za uporabnike na avtocestnem omrežju.

Poslovna stabilnost

Zagotovitev dolgoročno stabilnega poslovanja z uvajanjem vitkega poslovanje in implementacijo poslovne odličnosti.

Kompetentni zaposleni

Neprestana krepitev kompetentnosti zaposlenih. Oblikovanje ustvarjalnega, varnega in zanimivega delovnega okolja.

Politika sistema vodenja

Vodstvo in vsi zaposleni v družbi bomo s strokovnim in odgovornim opravljanjem svojega dela naredili vse, da bomo izpolnili zahteve in pričakovanja naših deležnikov: uporabnikov, lastnika, zaposlenih, okolja in druge zainteresirane javnosti. Naš poslovni uspeh je skrbno načrtovan, voden in nadzorovan. Zavezujemo se k neprestanemu izboljševanju vseh poslovnih procesov, s poudarkom na preventivnem delovanju.  

Naš cilj je kakovostno, okoljsko in energetsko učinkovito delovanje ter zaposlenim, zunanjim izvajalcem ter uporabnikom varna in celovita storitev.  

Uprava se zavezuje, da bo po svojih najboljših močeh in s svojim osebnim zgledom vztrajala doseči navedene cilje.

 

Politiko sistema vodenja uresničujemo na naslednji način:

  • z odgovornim odločanjem na podlagi konkretnih informacij in dejstev,

  • z vzpostavljanjem dobrih pogojev in odnosov vseh deležnikov znotraj in izven družbe,

  • s spodbujanjem proaktivnega delovanja s poudarkom na inovativnosti zaposlenih,

  • z upravljanjem prepoznanih tveganj in udejanjanjem zaznanih priložnosti,

  • povečevanje učinkovitosti rabe vseh vrst materialov in energije v celotnem življenjskem ciklu storitve,

  • z doslednim spoštovanjem zakonodaje, drugih obvezujočih zahtev in razvojnih usmeritev,

  • z vzajemno koristnim sodelovanjem s partnerji in drugimi zunanjimi izvajalci,

  • s podpiranjem razvoja stroke in pridobivanjem novih znanj in veščin,

  • z aktivnim komuniciranjem znotraj družbe  in z zunanjimi javnostmi,

  • z zavezanostjo preprečevanja poslabšanja zdravja zaposlenih in poškodb,

  • z vzpostavljanjem in doseganjem merljivih ciljev izboljšav na vseh področjih poslovanja,

  • pri nabavi izdelkov in storitev ter pri načrtovanju novih rešitev načrtno upoštevamo vse vidike poslovanja (okolje, energija, kakovost, varnost, ekonomika).