Na vsebino

Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Napoved obnovitvenih del na avtocestnem omrežju

07.06.2022

V letu 2022 načrtujemo devet novih obsežnejših obnovitvenih del na avtocestnem omrežju. Obnov bo poleti nekoliko manj kot običajno, začetek večine del namreč načrtujemo za jesenski čas. Nekatere obnove se bodo nadaljevale tudi v prihodnjem letu, sam začetek del pa je odvisen od sklenitve pogodb z izbranimi izvajalci.

 

Priključek Leskoškova cesta

Rekonstrukcija priključka Ljubljana Leskoškova cesta v polni priključek na severni ljubljanski obvoznici H3 je stekla konec septembra 2021. V tej fazi dela ne vplivajo na promet na sami trasi obvoznice. Rok za dokončanje vseh del je 14 mesecev od uvedbe izvajalca v delo, to je do konca novembra 2022.

Zadobrova–Nove Jarše

Obnova še preostalega odseka severne ljubljanske obvoznice H3 Zadobrova–Šmartinska–Tomačevo (ostali odseki so bili že obnovljeni v preteklih letih) se bo predvidoma začela letos poleti. Promet bo med deli urejen po enem smernem vozišču, po dveh zoženih pasovih v vsako smer vožnje.

Ivančna Gorica–Bič

Obnova vozišča dolenjske avtoceste A2 med Ivančno Gorico in Bičem se bo predvidoma začela letos poleti. Tudi na tem odseku bo promet med deli potekal po polovici avtoceste, po dveh zoženih pasovih v vsako smer vožnje.

Škofije–Sermin

Predviden pričetek obnove istrske hitre ceste H5 med mednarodnim mejnim prehodom Škofije in razcepom Sermin bo letos jeseni. Promet bo med deli urejen po polovici hitre ceste, po enem pasu v vsako smer vožnje.

Vogrsko–Vrtojba

Obnova vozišča na odseku vipavske hitre ceste H4 Vogrsko–Šempeter–Vrtojba se bo predvidoma začela letos jeseni. Promet bo med deli urejen po polovici hitre ceste, po enem pasu v vsako smer vožnje.

Viadukti Podmežakla

Sanacija viaduktov Podmežakla na odseku gorenjske avtoceste A2 Hrušica–Lipce (mimo Jesenic) se bo predvidoma pričela letos jeseni, večina obnove pa bo opravljena v 2023. Med deli bo promet urejen po polovici avtoceste, po enem pasu v vsako smer vožnje, saj gre za območje ceste brez odstavnih pasov.

Lipce–Brezje

Preplastitev vozišča na odseku gorenjske avtoceste A2 Lipce–Lesce–Brezje (smerno vozišče proti Avstriji) se bo predvidoma začela letos jeseni. Promet bo med deli še vedno potekal po dveh, sicer zoženih pasovih v vsako smer vožnje.

Predori Slovenske Konjice–Dramlje

Nadgradnja predorov ter rekonstrukcija vozišča in objektov na odseku štajerske avtoceste A1 med Slovenskimi Konjicami in Dramljami bo trajala vsaj dve gradbeni sezoni. Letos jeseni je predviden začetek pripravljalnih del, glavna dela pa bodo opravljena v letih 2023 in 2024. Promet bo med pripravljalnimi deli urejen po polovici avtoceste, po dveh zoženih pasovih v vsako smer vožnje, med glavnimi pa po enem pasu v vsako smer vožnje.

Sv. Jurij ob Ščavnici–Vučja vas

Obnova vozišča na odseku pomurske avtoceste A5 med Sv. Jurijem ob Ščavnici in Vučjo vasjo je stekla v začetku maja letos in bo zaključena predvidoma do začetka julija letos. Promet je med deli urejen po polovici avtoceste, po enem pasu v vsako smer vožnje.

Kronovo–Dobruška vas

Preplastitev vozišča na odseku dolenjske avtoceste A2 med Kronovim in Dobruško vasjo se bo predvidoma začela letos jeseni. Promet bo med deli urejen po polovici avtoceste, po enem pasu v vsako smer vožnje.

Divača–Kozina

Obnova vozne površine na odseku primorske avtoceste A1 med Divačo in Kozino se bo predvidoma pričela letos jeseni. Promet bo med deli urejen po polovici avtoceste, po enem pasu v vsako smer vožnje.

 

Poleg naštetih del je trenutno v teku tudi obnova nadvoza na Podutiški cesti čez severno ljubljansko obvoznico H3 med priključkoma Ljubljana Šiška (Celovška cesta) in Ljubljana Podutik (Koseze). Promet na severni obvoznici je v vsako smer vožnje urejen po dveh zoženih pasovih. Naročnik del je Mestna občina Ljubljana, DARS pa sofinancira obnovo nadvoza.

Postopki javnih naročil za izbiro izvajalcev obnovitvenih del so ta hip povečini v teku in še niso zaključeni (pogodbe še niso sklenjene, zato je začetek del odvisen tudi od uspešnosti postopkov oddaje javnih naročil za izvajalce gradbenih del). Sicer pa bomo pred začetkom uporabnike, enako kot doslej, pravočasno obvestili o obsegu in natančni časovnici del na posameznih odsekih.

 

Poziv uporabnikom

Ko obnavljamo odseke, ki so prometno zelo obremenjeni, povečini zagotovimo po dva zožena pasova v vsako smer vožnje, torej se število voznih pasov ne zmanjša. Glede na veliko prometno obremenitev lahko občasno, zlasti v prometnih konicah pride do zgostitev in tudi zastojev, ki pa so običajno krajši. Daljših zastojev pri taki začasni prometni ureditvi ne pričakujemo, razen v primeru izrednih dogodkov, kot so prometne nesreče.

K večji varnosti in pretočnosti prometa ob postavljeni delovni zapori lahko prispevajo tudi uporabniki avtocest, in sicer z upoštevanjem prometnih predpisov, prometne signalizacije, pravilno razvrstitvijo pred zaporo in strpnostjo v primeru zastoja. Prekratka varnostna razdalja, nepotrebno prehitevanje oziroma menjava prometnih pasov pred zaporo in v njej lahko hitro privedejo do nesreče in posledično daljših zastojev.


Voznice in voznike prosimo za strpnost in previdnost za volanom ter jim svetujemo, da se pravočasno pozanimajo o stanju na cestah na:

  • spletni strani www.promet.si prometnoinformacijskega centra (PIC),
  • na telefonski številki 1970 ali avtomatskem odzivniku 080 22 44,
  • mobilni aplikaciji Promet+.

Nazaj