Na vsebino

Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Obnova avtoceste med Framom in Slovensko Bistrico

03.05.2024

 

V nedeljo, 5. maja 2024, bodo stekla pripravljalna dela za celovito obnovo odseka štajerske avtoceste A1 med Framom in Slovensko Bistrico, ki bo potekala do sredine oktobra letos. Najprej bo proti Ljubljani in proti Mariboru zaprt prehitevalni pas. Med enomesečno zaporo prehitevalnih pasov bodo dela potekala na vmesnem ločilnem pasu avtoceste. Promet bo v tem obdobju še vedno potekal po obeh polovicah avtoceste, po dveh zoženih pasovih v vsako smer.

 

 

Predvidoma 5. junija 2024 sledi preusmeritev prometa na polovico avtoceste, kjer bo urejen po dveh zoženih pasovih v vsako smer. Polovica avtoceste bo namreč zaradi obsežnejših obnovitvenih del zaprta za ves promet, zato je zlasti v prometnih konicah pričakovati zgostitve prometa in zastoje.

 

Dela obsegajo obnovo 3,7 kilometra avtoceste in objektov na skoraj tri desetletja starem in dotrajanem avtocestnem odseku med Framom in Slovensko Bistrico, ki v tem obdobju ni bil deležen obsežnejših obnovitvenih del. Na območju odstavnega pasu bomo razširili vozišče. Odsek vključuje dva mostova, za katera je predvidena obojestranska razširitev. Zamenjane bodo obstoječe varnostne ograje. V sredinskem ločilnem pasu se bo umestila betonska varnostna ograja. Kjer se v bližini nahajajo hiše, se izvedejo protihrupne ograje.

 

Pogodbena izvajalca gradbenih del sta v skupnem nastopu Pomgrad d. d. (vodilni partner) in CP Ptuj d. d. (partner), vrednost del znaša 17.857.485,55 EUR (brez DDV), rok izvedbe pa 165 dni od uvedbe izvajalca v delo.

 

Odsek med Framom in Slovensko Bistrico je po prometu med srednje obremenjenimi v naši državi, vendar z razmeroma visoko gostoto tovornega prometa. V povprečju ga na letni ravni v obe smeri vožnje dnevno prevozi več kot 46.000 vozil, od tega skoraj 7000 tovornih.

 

V družbi DARS se zavedamo, da dela na avtocestah pomenijo motnjo v prometu, obenem pa si vsi želimo, da bi bile avtoceste čim varnejše in pretočne. Zato jih je treba redno vzdrževati in obnavljati dotrajane odseke ter tudi izvajati nadgradnje in naložbe za večjo prometno varnost. In za varne avtoceste so ključna ravno obnovitvena dela, zato uporabnike avtoceste prosimo za razumevanje in strpnost.

 

K večji varnosti in pretočnosti prometa ob postavljeni delovni zapori lahko prispevajo tudi uporabniki avtocest, in sicer z upoštevanjem prometnih predpisov in prometne signalizacije, pravilno razvrstitvijo pred zaporo ter strpnostjo v primeru zastoja. Prekratka varnostna razdalja, nepotrebno prehitevanje in menjava prometnih pasov pred zaporo lahko hitro privedejo do nesreče in posledično daljših zastojev. Voznice in voznike prosimo za strpnost in previdnost za volanom ter jim svetujemo, da se pravočasno pozanimajo o stanju na cestah, priporočamo Prometnoinformacijski center.

Nazaj