Na vsebino

Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

V Kopru spremenjena prometna ureditev zaradi graditve hitre ceste

11.02.2008
 
Iz smeri Žusterne proti Kopru je izvajalec del 21. januarja letos izvedel popolno zaporo polovice štiripasovne državne ceste G2 – 111 Koper - Ruda (Izola). Zapora sega med Žusterno, v območju prehoda z obalne ceste na štiripasovno državno cesto, ter prehodom z ene polovice štiripasovnice na drugo polovico v bližini bencinskih servisov. Celotno obdobje te zapore bo promet potekal dvosmerno po desni polovici hitre ceste v smeri Koper - Ruda (Izola), zaprta bosta ostala tudi uvoz in izvoz na priključku Semedela na štiripasovni državni cesti v smeri Izola - Koper. Voznicam in voznikom svetujemo, da uporabljajo izvoz in uvoz Koper-center oziroma Pula, Šmarje na priključkih pri Slavčku. Ta zapora bo ostala v celoti nespremenjena do predvidoma 12. januarja 2009. Osrednji dotok prometa iz smeri Semedele in Izole za Koper-center bo potekal po Šmarski cesti prek nadvoza pri Slavčku. Da bo promet potekal nemoteno, je izvajalec del krak za smer Koper-center na Šmarsko cesto iz smeri Bertokov popolnoma zaprl. Obvoz za center Kopra poteka v priključku desno in dalje po Kolodvorski cesti, po obstoječem prometnem režimu ter v skladu z obstoječo prometno signalizacijo.

V okviru cest v upravljanju Mestne občine Koper je zaradi izgradnje kanalizacije (investitor je koprska občina) že nekaj mesecev za promet zaprt del Tomšičeve ulice v Kopru. Ta zapora bo ostala nespremenjena tudi v prihodnje zaradi izgradnje štiripasovne hitre ceste med Koprom in Izolo in načrtovanih rondojev ter novega priključka Semedela. V okviru popolne zapore približno 515 metrov Tomšičeve ulice bo do predvidoma 12. januarja 2009 urejen in ustrezno označen obvoz.

Predvidoma ta teden bo izvajalec del za promet zaprl del Ulice za gradom v Kopru, od križišča z Novo ulico v skupni dolžini približno 360 metrov. V času popolne zapore dela Ulice za gradom bo za stanovalce ustrezno urejen dvosmerni promet po njej. Na ulici bo začasno prepovedano parkiranje in ustavljanje vozil, saj bo tako omogočena boljša pretočnost prometa. Ves ostali promet v smeri proti Kopru bo preusmerjen oziroma voden po obstoječem obvozu po Kraljevi ulici in po Ulici Vena Pilona.
Na Piranski cesti bo izvajalec del od nadvoza do navezave na Novo ulico uredil običajen dvosmerni promet (dva vozna pasova širine 3,75 m) in začasno odstranil vso nepotrebno obstoječo prometno signalizacijo (na križiščih za bivši priključek Semedela in za Tomšičevo ulico). Začasno bo urejen tudi nov prehod za pešce na Piranski cesti (vodenje pešcev v smeri Koper-center).

Poleg tega bo izvajalec del začasno uredil enosmerni promet za osebna vozila skozi obstoječi podvoz na Ulici 15. maja pod štiripasovno državno cesto v smeri Semedela - Koper-center. Promet za osebna vozila iz Ulice 15. maja bo voden enosmerno skozi obstoječi podvoz v smeri Koper-center. Promet skozi podvoz bo urejen z ustrezno vertikalno prometno signalizacijo, iz smeri Semedele pa bo postavljen portal za nadzor višine (višina podhoda je približno 2,4 m).

Potek graditve hitre ceste Koper – Izola

DARS d.d. je pogodbo o graditvi trase hitre ceste med Koprom in Izolo in pogodbo o gradnji objektov na njej (z izjemo predora Markovec) avtocestnega odseka Koper – Izola z najugodnejšima izvajalcema, izbranima na javnih razpisih, sklenil poleti 2006.

Pogodbo o graditvi 3,1 kilometra trase hitre ceste Koper - Izola je DARS d.d. 16. avgusta 2006 sklenil s štirimi podjetji, združenimi po sporazumu o skupnem nastopu (joint-venture): SCT d.d., Primorje d.d., Kraški zidar d.d. in CPK d.d.. Pogodbeni rok dokončanja je 36 mesecev od uvedbe izvajalca v delo; ta je bil uveden v delo 19. decembra 2007.

Pogodba, poleg zgraditve glavne trase hitre ceste v dolžini 3,1 kilometra, zaobjema še izgradnjo priključkov Semedela (vključno s tremi krožišči) in Izola, deviacije/presta
Nazaj