Na vsebino

Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Letos najbolj obsežna obnovitvena dela

12.05.2006

Sredstva, predvidena za obnovitvena dela na avtocestah v letu 2006 (10,15 milijarde SIT) bodo namenjena za:
-      investicijsko obnavljanje vozišč: 3,22 milijarde SIT;
-      investicijsko obnavljanje objektov: 2,805 milijarde SIT;
-      investicijske naložbe v vozišča in objekte (gradnja izpostav vzdrževalnih baz,
       priprava projektno-tehnične dokumentacije za naložbe v vozišča in objekte) ter
       elementar: 345 milijonov SIT;
-      naložbe v opremo obstoječega avtocestnega omrežja (zaščita brežin in
       opornih zidov, nadgradnja varnostnih naprav v predorih Karavanke,
       Pletovarje, Golo rebro, Golovec, Mali vrh, Debeli hrib ter galerij Strmec,
       Moste in Maribor; razsvetljava razcepov, nadgradnja klica v sili, 
       zapiranje prehodov, zamenjava in posodobitev kažipotne signalizacije 
       ipd.): 2,03 milijarde SIT;
-      obnove in naložbe na področju varovanja okolja: 1,75 milijarde SIT.

Za razliko od prejšnjih let, bodo letos obnovitvena dela prilagojena prometnim obremenitvam posameznih avtocestnih smeri tekom celotne gradbene sezone. Tako bodo nekatera večja obnovitvena dela na avtocestah izvajana tudi med glavno turistično sezono, vendar pa bo njihov obseg omejen le na dva avtocestna odseka, in sicer med Vrhniko in Logatcem ter med razcepom Malence, kjer se ljubljanski cestni obroč naveže na dolenjski avtocestni krak, in priključkom Šmarje Sap (Škofljica). Na odseku med Vrhniko in Logatcem, kjer bo zaradi obnove 34 let starega viadukta Verd zaprta polovica avtoceste, ni pričakovati daljših zastojev v prometu, saj bo promet potekal po drugi polovici avtoceste po dveh prometnih pasovih v vsako smer. Zastoje, zlasti v jutranjih in popoldanskih prometnih konicah, pa je pričakovati predvsem na dolenjskem avtocestnem kraku med razcepom Malence in priključkom Šmarje Sap, kjer bo od 19. junija do konca avgusta na skupaj nekaj več kot šestih kilometrih avtocestnega odseka potekala obnova predorov Debeli hrib in Mali vrh ter viadukta Reber in dela vozišča med predoroma. Promet bo ves čas obnove potekal po enem smernem vozišču (eni »polovici« avtoceste), širina cestišča pa zaradi predorov in klančine v razcepu Malence dovoljuje varen potek prometa le po enem prometnem pasu v vsako smer. Obnova navedenega odseka je nujna predvsem zaradi dotrajanega betonskega vozišča v predorih, posodobitve elektro-strojne opreme v skladu z novimi varnostnimi standardi in smernicami Evropske unije za povečanje prometne varnosti v predorih.

Na vseh avtocestnih krakih bodo izvajalci del prek poletja tudi krpali poškodbe zgornje asfaltne plasti vozišč, ker pa gre za manjše lokalne sanacije zaradi teh del ni pričakovati zastojev v prometu. Navedena krpanja trajajo običajno največ do tri dni in bodo opravljena v času najmanjših prometnih obremenitev. Nujna dela v okviru rednega vzdrževanja (košnja trave, popravilo ograj, ipd.) bodo v času glavne turistične sezone prilagojena intenzivnosti prometa in se bodo izvajala praviloma izven prometnih konic.

V drugi polovici maja in v juniju je na posameznih odsekih zaradi izvedbe obnovitvenih del pričakovati zastoje zlasti ob prometnih konicah ob koncih tedna. V glavni turistični sezoni pa z izjemo navedenih dveh odsekov (Vrhnika – Logatec, Malence – Šmarje Sap), ne bo večjih vzdrževalnih, obnovitvenih ali sanacijskih del, zaradi katerih bi bil promet ob konicah še dodatno oviran.
 

Nazaj