Na vsebino

Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Izhodišča za urejanje ljubljanske obvoznice z vpadnicami

26.03.2019

Ministrstvo za infrastrukturo je pripravilo novinarsko konferenco, na kateri je predstavilo izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest. Izhodišča temeljijo na študiji, ki jo je za ministrstvo naročil DARS, izdelala pa jo je družba PNZ svetovanje projektiranje v sodelovanju z Ljubljanskim urbanističnim zavodom.

Študija poleg državno-prostorskega načrtovanja za širitev obroča in njegovih vpadnic vključuje tudi predlog dopolnjujočih ukrepov za reševanje prometne problematike, kamor sodi razvoj tirnega prometa in uveljavitev širokega nabora ukrepov trajnostne mobilnosti. Kot je na novinarski konferenci poudaril odgovorni vodja naloge priprave študije dr. Aleš Mlakar, namreč za rešitev prometne problematike v prestolnici ni mogoče načrtovati le širitve prometnic, ampak je treba sočasno izvajati tudi druge ukrepe, ki namesto avtomobilskega prometa spodbujajo trajnostne oblike mobilnosti.

Zaradi dolgotrajnih postopkov prostorskega umeščanja bi se lahko celotna načrtovana dela v skladu s študijo končala do leta 2040. Po izračunu pripravljalcev študije vsi ukrepi skupaj ne predstavljajo zgolj rešitve za večjo pretočnost ljubljanskega prometnega območja, ampak bodo prinesli tudi več kot milijardo evrov družbenih koristi.

 

 Zgibanka z osnovnimi informacijami

 Povzetek predlaganih ukrepov

 Predstavitev za novinarsko konferenco

Nazaj