Na vsebino

Piškotki

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska na spletni strani ali izbiro opcije »Nadaljuj« se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja kliknite na povezavo Politika piškotkov in izberite povezavo »Izklopi«.

Neprestana krepitev kompetentnosti zaposlenih.

Razvoj voditeljstva v podjetju.

Oblikovanje ustvarjalnega, varnega in zanimivega delovnega okolja.

Možnosti zaposlitve in način kadrovanja

V skladu s potrebami delovnih procesov in delovno-pravno zakonodajo v svojo delovno sredino radi sprejemamo samostojne, samoiniciativne, strokovne in v timsko delovanje usmerjene sodelavce, ki jim poslanstvo družbe DARS d.d. predstavlja izziv. 

Družba DARS je na slovenskem področju eden od najuglednejših zaposlovalcev po raziskavi agencije Mojedelo.com in omogoča zaposlitev po vseh regijah Slovenije, poleg tega pa zaposlitev v okviru naše družbe zaposlenim zagotavlja visoko stopnjo ekonomske in socialne varnosti.

Na povezavi prosta delovna mesta so objavljene potrebe po novih sodelavcih, prav tako pa jih objavljamo tudi na Zavodu za zaposlovanje in v tiskanih medijih. Če so vam poslanstvo in vrednote naše družbe blizu, vas vabimo, da spremljate objave prostih delovnih in se nanje prijavite.

 

Prosta delovna mesta

Arhitekt poslovnih rešitev (m/ž) v Službi za informatiko in digitalno poslovanje

Družba za avtoceste v Republiki Sloveniji, d. d., Ulica XIV. divizije 4, 3000 Celje, objavlja:

 

prosto delovno mesto ARHITEKT POSLOVNIH REŠITEV (m/ž), v Poslovnem področju, v Službi za informatiko in digitalno poslovanje, v Oddelku za aplikativno podporo.

 

Arhitekt poslovnih rešitev (m/ž) bo sodeloval pri informatizaciji poslovnega in drugih področij podjetja, sodeloval bo pri uvajanju novih informacijskih sistemov kot je npr. sistem za upravljanje s sredstvi, prevzel skrbništvo nad posameznimi informacijskimi sistem, sodeloval pri pripravi poslovno-tehničnih specifikacij za IT projekte različnih področij podjetja, sodeloval s poslovnimi uporabniki in zunanjimi izvajalci itd.

 

Pogoji za zasedbo delovnega mesta:

  • Specialistično izobraževanje po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnje)/specializacija po visokošolski strokovni izobrazbi (prejšnja) ali Visokošolsko univerzitetno izobraževanje (prejšnje)/visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) ali Magistrsko izobraževanje (druga bolonjska stopnja)/magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja) ali Visokošolsko izobraževanje druge stopnje in podobno izobraževanje/visokošolska izobrazba druge stopnje, drugje nerazporejeno (Klasius: 17001, 17002, 17003 ali 17099),
  • vozniški izpit B kategorije,
  • poznavanje različnih programskih orodij,
  • višja raven znanja tujega jezika - B2,
  • organizacijske sposobnosti,
  • pogajalske sposobnosti,
  • komunikativnost,
  • natančnost in zanesljivost,
  • sposobnost dela v timu,
  • sposobnost analitičnega razmišljanja,
  • sposobnost logičnega razmišljanja,
  • inovativnost,
  • osebna urejenost.

 

Delovne izkušnje: vodenje IT ali TK projektov 24 mesecev.   

 

Želena funkcionalna znanja:

  • licence ali certifikati za programska orodja Microsoft,
  • dobro poznavanje poslovnih informacijskih sistemov in drugih informacijskih sistemov, kot so npr. dokumentni sistem, ERP, sistem za upravljanje s sredstvi itd.,
  • dobro poznavanje sodobnih konceptov razvoja programske opreme,
  • poznavanje IT standardov,
  • izkušnje pri načrtovanju, uvajanju, testiranju, nadaljnjem razvoju in vzdrževanju poslovnih informacijskih rešitev kot npr. ERP ali sistem za upravljanje s sredstvi ali novejših oz. sorodnih,
  • poznavanje koncepta relacijskih baz podatkov: npr. MS SQL Server, Oracle, DB2,
  • osnovno poznavanje poizvedb po relacijskih podatkovnih bazah (poznavanje SQL jezika),
  • nudenje pomoči pri uporabi poslovnih rešitev,
  • izkušnje s področja poslovne analitike v povezavi z informacijskimi sistemi,
  • poznavanje osnov varnosti informacijskih sistemov.

 

Vsebina delovnega mesta - naloge: definiranje in uvajanje poslovnih rešitev, načrtovanje razvoja IKT infrastrukture, opravljanje najzahtevnejših del s področja dela, pripravljanje tehničnih specifikacij, sodelovanje pri pripravi poslovnega načrta, vodenje projektov, pripravljanje strokovnih podlag in internih aktov, sodelovanje pri pripravi in izvedbi javnih naročil, pripravljanje predlogov za ukrepanje razvijanje in uvajanje novih metod, tehnik in postopkov dela, pripravljanje projektnih nalog, motiviranje in usposabljanje sodelavcev, izdelovanje analiz in pripravljanje poročil.

 

Delovno razmerje se sklene za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in 4 (štiri) mesečnim poskusnim delom.

 

Kraj opravljanja dela: Ljubljana

 

Ponudbe z življenjepisom, opisom dosedanjih delovnih izkušenj in kopijami dokazil o izpolnjevanju pogojev, prosimo pošljite v petnajstih (15) dneh po objavi na naslov izpostave družbe: DARS, d. d., Dunajska cesta 7, 1000 Ljubljana, s pripisom »Služba za upravljanje s kadri« ter navedbo »ARHITEKT POSLOVNIH REŠITEV (m/ž), v Službi za informatiko in digitalno poslovanje«.

 

Datum objave: 3. 5. 2022

Datum poteka objave: 18. 5. 2022